راهنمای خرید محصولات سگ, راهنمای خرید محصولات گربه

4 روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات رویال کنین Royal Canin

تشخیص رویال کنین اصلی و تقلبی
3.8/5 - (5 امتیاز)

محصولات رویال کنین اصل Royal Canin ویژگی هایی دارند که در ادامه متن بیان می شود و با توجه به آن ها می توانید تولیدات تقلبی را تشخیص دهید.

رویال کنین پر طرفدارترین و مشهورترین برند تولید محصولات سگ و گربه است که در میان ایرانیان نیز طرفداران بیشماری دارد. یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که محصولات این کمپانی را تهیه می کنند، تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن ها است. در ادامه این متن، توضیحاتی در مورد این کمپانی و مهم ترین ویژگی های محصولات اصلی را بیان می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید از اصالت خرید خود اطمینان حاصل کنید.

محصولات اصل رویال کنین

غذاهای با کیفیت و پر فروش رویال کنین

توضیحاتی در خصوص کمپانی رویال کنین

رویال کنین یک کمپانی فرانسوی است که کیفیت بسیار بالای محصولات آن، زبان زد خاص و عام است. این شرکت غذاهایی اختصاصی برای نژادهای مختلف تولید می کند که فرمول سازی آن توسط متخصصان حرفه ای در این زمینه و با استفاده از به روز ترین اطلاعات دنیا، انجام می شود.

به دلیل ممنوعیت های واردات و همچنین عدم وجود پشتیبانی این کمپانی در ایران، برخی افراد سودجو، محصولاتی بی کیفیت و تقلبی با نام این برند، به بازار عرضه می کنند. خوشبختانه محصولات این شرکت، به دلیل کیفیت بسیار بالای بسته بندی و ویژگی های متمایزی که دارند، به راحتی قابل شناسایی هستند. از این رو، جای هیچ گونه نگرانی نیست. در ادامه با ما همراه باشید که ویژگی های محصولات اصل را به طور کامل به شما توضیح دهیم.

کمپانی معتبر رویال کنین Royal Canin

کمپانی معتبر رویال کنین Royal Canin

بسته بندی جدید محصولات کمپانی رویال کنین

شرکت رویال کنین در سال 2020 بسته بندی برخی از محصولات خود را تغییر داده است. بسته بندی جدید محصولات ممکن است سبب ایجاد نگرانی برای خریداران شود. برای رفع این مشکل، می توانید بسته بندی جدید محصولات را از وب سایت رسمی رویال کنین مشاهده فرمایید. این وب سایت تمامی عکس های جدید و قدیمی تولیدات خود را آپدیت می کند. در وب سایت پناهگاه نیز، عکس جدید بسته بندی محصولات به روز رسانی شده است.

از جمله غذاهایی که بسته بندی آن ها تغییر کرده است، رنال، هپاتیک و گاسترو هستند. در ادامه عکس جدید و قدیمی برخی از این محصولات که توسط کمپانی رویال کنین منتشر شده است و به شما در تشخیص رویال کنین اصلی کمک می کند، را نمایش می دهیم.

غذای هپاتیک گربه رویال کنین

بسته بندی جدید غذای گربه هپاتیک رویال کنین

 

تغییرات مختصر فرمولاسیون و دوز مصرف محصولات جدید

متخصصان و محققان کمپانی رویال کنین، به طور مداوم در حال تحقیق و بررسی اطلاعات روز دنیا در خصوص حیوانات خانگی هستند. از این رو، طبیعی است که گاهی تغییراتی مختصر در فرمولاسیون و دوز مصرف محصولات ایجاد شود. در صورتی که به طور مثال دو بسته بندی مختلف از غذای رنا سگ رویال کنین در دست داشتید و متوجه اختلاف جزئی در فرمولاسیون آن ها شدید، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

ممکن است این دو بسته بندی در سال های متفاوتی تولید شده باشند و از این رو شامل تغییرات مختصری باشند. راه های بهتر و مطمئن تری برای تشخیص محصولات رویال کنین اصل از تقلبی وجود دارد که در ادامه آن ها را به طور کامل شرح خواهیم داد.

ظاهر نامناسب بسته بندی محصولات وارداتی

امروزه به دلیل ممنوعیت های گسترده ای که در واردات محصولات خارجی وجود دارد، بسیاری از تولیدات کشورهای مختلف، از راه غیر قانونی به ایران وارد می شود. از این رو، اگر بسته بندی محصولی که خریداری می کنید، ظاهری چروک و یا کثیف دارد، در نظر داشته باشید که به دلیل ورود غیر قانونی ممکن است بسته بندی ظاهر مناسبی نداشته باشد. با این حال، توجه داشته باشید که هیچ گونه پارگی، سوراخ و یا خرد و له شدن دانه ها، وجود نداشته باشد.

تا به این جای مقاله در خصوص این که چه مواردی طبیعی است و نباشد شما را نگران کند، توضیح دادیم. حال به بررسی چگونگی پی بردن به اصل یا تقلبی بودن تولیدات شرکت رویال کنین خواهیم پرداخت. در ادامه مواردی گفته می شود که با دقت به آن ها می توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

غذای سگ رویال کنین

انواع غذای سگ رویال کنین بسیار خوش خوراک است.

4 روش مطمئن برای تشخیص محصولات اصل از تقلبی

  1. بررسی بارکد یا کد کیو آر
  2. نشان براق یا Fresh Pack محصولات
  3. زیپ کیپ درب بسته بندی ها
  4. فونت و سایز تاریخ انقصا

با بررسی این 4 مورد می توانید به اصل بودن یا نبودن محصولی که قصد خرید آن را دارید، پی ببرید. در ادامه توصیح می دهیم که هر یک از موارد گفته شده را چگونه مورد بازرسی قرار دهید.

1. بررسی بارکد BAR CODE یا کد کیو آر QR CODE

امروزه تمامی مردم به طور نسبی با بارکد آشنا هستند. بارکد شناسنامه ی هر محصول است و بر روی تمامی تولیدات هر کمپانی، بارکد درج می شود. کد کیو آر، نوع جدیدی از بارکر است که اطلاعات بیش تری به شما می دهد. برای تشخیص اصل بودن محصول خود، کافی است نرم افزار بارکد خوان بر روی گوشی خود نصبف کنید و با استفاده از آن بارکد محصولا را شناسایی کنید. این راه، یکی از رایج ترین و مطمئن ترین روش های بررسی اصل بودن است.

اما در مورد محصولات رویال کنین ، بار کد ها شامل کد محصول می باشند که با اسکن آن تنها می توانید محصول را در اینترنت جستجو کنید.

بارکد رویال کنین

بارکد کنسرو یوریناری رویال کنین

2. نشان براق یا Fresh Pack محصولات

تمامی محصولات کمپانی رویال کنین یک علامت فرشپک (FRESHPACK) روی بسته بندی خود دارند که نشان گر کیفیت بالای بسته بندی و محصول است. این علامت براق بوده و به راحتی قابل تشخیص است. حالت آینه ای آن، به شما کمک می کند، به راحتی علامت را تشخیص دهید. در تصویر زیر، یک علامت فرشپک روی بسته بندی مشاهده می کنید.

علامت Fresh Pack رویال کنین

علامت FreshPack را روی بسته بندی رویال کنین مشاهده می کنید.

3. زیپ کیپ درب بسته بندی محصولات رویال کنین

قسمتی از بسته بندی تولیدات رویال کنین دارای زیپ کیپ است که محل باز و بسته کردن درب محصولات می باشد. طراحی زیپ کیپ محصولات رویال کنین اصل کاملا منحصر به فرد بوده و یکی از راه های تشخیص محصولات اصل و تقلبی می باشد. اگر قبلا از محصولات این شرکت خرید داشته اید، نوع و زاویه زیپ کیپ ها را مقایسه کنید.

زیپ کیپ محصولات رویال کنین اصلی

زیپ کیپ منحصر به فرد محصولات رویال کنین

4. فونت و سایز تاریخ انقضا

از دیگر مواردی که در هنگام خرید محصولات رویال کنین باید به آن توجه کنید، فونت و سایز تاریخ انقضا است. اگر قبلا از محصولات این کمپانی خرید داشته اید، می توانید تاریخ انقضای دو محصول را با یک دیگر چک کنید. معمولا فونت و سایز این تاریخ یکسان بوده و در جای مشخصی از بسته بندی چاپ می شود که یکی دیگر از راهنماهای خرید محصولات اصل به حساب می رود.

تاریخ انقضا محصولات رویال کنین اصلی

تاریخ انقضا محصولات رویال کنین

مطلبی که در پایان این مقاله باید به آن اشاره شود، این است که تولید محصولات تقلبی رویال کنین کاری بسیار دشوار، هزینه بر و زمان بر است و به ندرت ممکن است انجام شود. با این حال، برای اطمینان خاطر شما عزیزان، ما در وب سایت پناهگاه به بررسی نکاتی که برای خرید محصولات اصل باید به آن توجه کنید، پرداخته ایم تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

قیمت بالای محصولات که توسط برخی پت شاپ های سودجو ارائه می شود، دلیل بر تقلبی بودن محصولاتی که توسط فروشگاه های منصف و با قیمت مناسب عرضه می شود، نیست. برای بررسی اصل بودن، کافی است مواردی که گفته شد رعایت کنید و سپس از فروشگاهی که قیمتی مناسبی دارد، با خیال راحت می توانید خرید کنید.

بسته بندی جدید 2022 محصولات رویال کنین :

از سال میلادی 2022 کمپانی رویال کنین اقدام به تغییر ظاهر برخی محصولات تولیدی خود کرده است. این محصولات شامل غذاهای مربوط به بچه گربه و توله سگ می باشد.

در این بسته بندی ها نشان fresh pack حذف شده و تغییرات اساسی در ظاهر بسته بندی و اطلاعات درج شده روی آن اعمال شده است.

در وب سایت پناهگاه تمامی محصولات رویال کنین اصل با قیمت مناسب برای خرید موجود است. کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از موجودی وب سایت ما آگاه شود.

لینک کوتاه : https://panahgah.com/?p=31512

1 دیدگاه در “4 روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات رویال کنین Royal Canin

  1. الهه گفت:

    سلام من يه غذا مامانم متاسفانه از شما نخريده لطف ميكنيد راهنمايي بفرماييد اصله يا نه چون سگم نميخوره و بالا مياره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =